2017年12月2日 星期六

natural science ~ REDNA 限定set




本想回購盒cream,因為好正,
我用緊果盒,俾妹打劫左,
因為佢早排試新野,又加上天氣轉,
皮膚敏感,敏感後皮膚好粗糙,
有d甩皮位,搽face oil都唔得.

咁佢問我有冇野可以幫到佢,
我叫佢用呢盒cream,
一用佢就嘩嘩聲,大讚,
佢搽左1,2次,皮膚已經修護番晒,
甩皮位已經冇事,

所以我上官網睇下有冇set,
就見到兩set,價錢一樣,只係toner唔同.

我就選擇同line既set.
內有cream,toner,美白精華,面膜,
仲有送幾款sample,

雖然平得唔係好多,
但遲早都會買其他野試,不如買set啦.
個cream遲下再分享.



仲有其他限定set