2018年1月12日 星期五

周圍睇周圍買好野


去預訂suqqu新品,順便睇埋粉底,
上年出果盒,我仲未買,呵呵.
19號取新品時順便買埋,


上月買左一set三罐,
送左兩罐俾朋友個女,
自己留起一罐,

開左黎搽,滋潤保濕,
honey清香味,
敏感肌/濕疹肌都可以搽,
我用黎搽身,
佢可以搽面搽手搽身都得.

今次回購大size.


呢個牌子又出新品,
但我冇買,
因為我覺得原味同黑炭果兩款較好用.








呢款又係我會回購n次既小食,呵呵~


上年買過草莓紅盒果款,好好食.
今年再買幾盒.

黃色係粟米片朱古力.
我冇乜興趣!











呢間野專賣北海道海產,
有乾貨,亦有濕貨,仲有賣d甜品.



我的戰利品,上次買過某款魷魚絲,
超好食,今次上倉.買d送俾朋友.
再買左幾多款俾自己.呵呵~


呢款很好吃.