2018年1月29日 星期一

回購好用的東東 (陸續更新)


呢款face oil真係超好用,
我未試過好快用完oil,
呢支係勁快用完,早晚我都用,
用左個幾月,效果好好.
所以再回購.呵呵



朋友仔介紹,一試勁愛,
e+回購兩支旁身.


以前用過按摩cream,新舊版都用過,事實係唔錯.
其他4款產品,已往都用過,
由其係支mask,大愛.

限定set,今次好合我心意.
所以買,按摩cream只係有香味,
用法功效一樣,
所以都算回購.


見到有set又有折,

sleeping mask,最得我歡心.

eye cream係新款,唔知好唔好用呢,遲下分享,
(舊版我就好喜歡,仲用左2支,呵呵)

vc toner我都用過,gel水咁,ok既



落妝gel一試就好喜歡,所以再回購貨size,
仲有買多套toner set,



Attenir 2018限定福袋 15000yen.
早前日元未過7算時訂,





福袋內產品可以任選,
我就選左相中果d,
共十件.

只有一支我未用過,
其他我都用過,
仲好喜歡,
平時單買真係唔抵.

宜家用約hk$1000左右(未包ems),
就有十件,超抵!


益生菌再回購n盒,
大手入貨,呵呵.
今次買埋Q10




其他回購的東東,遲下更新