2016年5月11日 星期三

Nu Skin ~ Enhancer Skin Conditioning Gel + Epoch Glacial Marine Mud 潔膚冰河泥


朋友送俾我都有一段時間,

我宜家先開黎用.

Enhancer Skin Conditioning Gel
早前轉天氣,又濕又乾,
又訓得唔好,
皮膚好唔穩定,
敏感又黎探我

手上降敏感既skin care又冇晒,
即時冇得用,
諗諗下有2支aloe gel,
快快開黎用下先.

今次用返都冇令我失望,
洗完面,toner後即用,只搽佢,
我會當mask咁用,搽厚d,等佢自己吸收.
用完敏感即降,連續用左幾日,
乾同勁敏感位置,完全好返晒.
好開心.
會回購旁身
(折左唔貴)


Epoch Glacial Marine Mud 潔膚冰河泥

包裝上同n年前好似冇乜變,
我都唔多記得,
不過成份應該轉左,
吱出黎稀左好多.

以前我都唔可以直接用佢,
都係用aloe gel打底先再fu佢.
先唔會敏感.

但宜家都係咁用,
但用完好敏感,敏感得好犀利.
我只會用佢係fu T字位U字位咋.
其他唔敢用佢.

deep clean都ok既,但太乾.
唔係好岩我用.
所以唔諗住回購.

如果溫和又唔敏感,
我會考慮回購THREE ~ Purifying Clay Mask