2016年5月13日 星期五

THREE ~ Treatment Eye Cream (舊版)



妹用過話好正,
我又心思思買左一盒,
舊版係83%天然成份,

成份包括:
乳香精油 
橙花精油 
檀香精油 
柑橘果皮精油 
茶籽油 
荷荷巴油 
月見草油 
玫瑰果籽油 
芝麻油 
摩洛哥坚果油 
乳油木果脂
等等....

之後上年年尾已經出新版,
新版係93%天然成份,

早前眼皮位置敏感,
之後就甩皮好乾,
我用開果盒ALBION eye cream,
但太潤,驚搽完會出油脂粒,
所以開左呢盒用,

白色cream質地,唔厚身,
好易推開,快吸收,
潤而不笠,
淡淡香薰味,唔刺激唔敏感.

我每次用都係用1~2粒米既份量,
由眼頭輕按到眼尾直到太陽穴,
每邊重覆做3次,
好快吸收.

有時我輕按完,會再用FOREO眼部按摩器,
效果更好.

用左一排,覺得效果唔錯,
可淡化黑眼圈,幼紋.

所以我都再回購新版.
幾百蚊唔算貴,最緊要係有效.

質地一年4季都岩用,
由其怕笠既你,不妨試下.


用晒呢盒,會再用新版同eye lotion,到時再分享